رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری اراک گفت:از ابتدای سال تا کنون حدود ۱۵ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری اراک در سطح شهر توزیع و پخش‌شده است.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 22 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهدی کرمی افزود: در راستای انجام روکش آسفالت معابر اصلی سطح شهر طبق دستور شهردار این مطالبه به‌حق همشهریان در دستور کار سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک قرار گرفت. 
 کرمی ادامه داد: از ابتدای سال از تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۱ تا امروز حدود ۱۵ هزار تن آسفالت توسط این سازمان در سطح شهر توزیع و پخش‌شده است.
وی یادآورشد:  روکش آسفالت معابر طبق عدالت‌ محوری و محله محوری و همچنین طبق درخواست مدیران محترم مناطق شهرداری اراک توسط این سازمان انجام شده است. 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری اراک  عنوان کرد: در مناطق شهر صنعتی، پردیس، بلوار کاظمی کرهرودی که ۴ هزار تن به مبلغ ۴ میلیارد تومان آسفالت توزیع و پخش‌ شده است.

 

او  تصریح کرد: شهرک قائم و شهرک هجرت از دیگر مناطقی است که روکش آسفالت آنها انجام شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال حدود ۱۲۰ هزار تا ۱۵۰ هزار تن آسفالت توزیع شود.

 

کرمی در پایان ضمن عذرخواهی از همشهریان بابت مشکلات و ترافیکی که در زمان انجام روکش آسفالت بوجود می‌آید، گفت: از همشهریان محترم خواهشمندم که هنگام توزیع و پخش آسفالت در سطح شهر، همکاری لازم با پرسنل شهرداری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار